Alleen een logo is niet voldoende

‘Kunnen jullie iets bedenken dat op een eenvoudige en herkenbare manier en zonder hoge kosten, onze herkenbaarheid kan verhogen?’ Bij de start van de nieuwe organisatie in 2009 was er een grafische huisstijl: een logo, een lettertype en een aantal huisstijlkleuren. Maar de praktijk vroeg om een visueel thema, dat in print én online alle uitingen zou kunnen binden.

De huisjes van VastgoedPRO

De oplossing die we presenteerden? In Denemarken zag Krijn een serie decoratieve houten huisjes, in de museumwinkel van het Museum van Moderne Kunst Louisiana. Nu gebruiken we ze – met toestemming van de ontwerper uiteraard – als visueel thema voor alle uitingen van VastgoedPRO. Het bureau heeft een eindeloze serie foto’s laten maken van allerlei combinaties en opstellingen. De huisjes passen ze inmiddels toe op allerlei offline en online publicaties: simpel, speels en kleurrijk.

vastgoedpro_inline1

De nieuwe website

Onderdeel van de restyling van het merk was ook de ontwikkeling van een nieuwe website. Thematisch en grafisch in lijn met het drukwerk. De website bestaat zowel uit een openbaar gedeelte als een besloten ledendesk.

Bekijk live: www.vastgoedpro.nl

Neem contact met ons op
ProjectTime

Efficienter werken met het
app design voor ProjectTime

ProjectTime